Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: fenix
Data: 2019-06-02 23:37:23
2019.06.02 23:32, Ssang Yong rašė:
> Nemanau, nes pvz as buciau nieko pries, kad pirkejas pasitikrintu
> masinos bukle (proto ribose) ir ivertintu, ar jam tokia bukle tinka. O
> siaip tai as nesu isitikines, kad pvz rytoj kur nors vaziuojant man
> paciam nesuges kas nors esminio. O pirkejas isvis neaisku kokiom salygom
> eksploatuos. Tai uz nenumatytus gedimus, ar siaip nusidevejima
> kompensuot neturiu jokio noro, o teisme prapist tikimybe butu didele.
> Tuo labiau, kad ir siaip turiu geresniu uzsiemimu negu veltis i visokius
> gincus, ar po teismus vaiksciot.

tai visi mes nenorime tampytis po teismus ne savo iniciatyva. bet tu
kalbi grynai is pardavejo varpines - as galiu lygiai ta pati parasyt is
pirkejo: kad pvz rytoj kur nors vaziuojant su naujai isigyta auto
nesuges kas nors esminio, kas buvo jau ant dapisimo ribos, arba dar
idomiau - pardavejas apie tai zinojo ir nepasake.