Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: Tomas
Data: 2019-06-03 02:15:16
Tu nuskubi i parduotuve likus valandelei iki kuciu vakarienes - vakaras jau, vaikuciai nusiprause pasipuoshe, prakartėlę klibina, laukia kaledu stebuklo, kai gyvuleliai ims kalbetis, bet na - grietines pritruko. Parduotuve sako - soriukas, jusu kortele blablabla. Ar tau didelis skirtumas - cia sodra blogai sukomunikavo ar vmi?