Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2019-06-03 09:58:56
On 2019-06-03 00:29, fenix wrote:
> nu tai "ant dapisimo ribos" - abstrakti savoka. as labiau naudociau
> savoka "samoningai nuslepta bloga bukle". nematau pateisinimo tokiems
> perekupams.

Na, tu čia jau irgi perlenki.

Realiai iš kur žinoti, kad variklio ar pavarų dėžės būklė yra bloga kol
jis aiškiai neparodo negalavimo simptomų?

Pvz. aš galvojau, kad mano auto variklis yra puikios būklės, kol jam tik
pyst ir neprasisuko alkūninio indėklai. TA buvo praeita prieš porą
savaičių "Be trūkumų". Būtų taip atsitikę, kad tą auto kelios dienos
prieš būčiau pardavęs - pizdec, sąmoningai nuslėpiau blogą būklę?!

Ir čia aš taip du metus kasdien važinėjau su ta auto ir tas variklio
gedimas buvo kaip perkūnas iš giedro dangaus. O tai ką gali žinoti
perekupas, nupirkęs mašina prieš savaitę ir su ja, greičiausiai net
nevažiavęs? Būtų pernelyg naivu, ir galų gale, nelogiska tikėtis, kad
perekupas kiekvienai auto pilną techninę ekspertizę atlieka.