Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: fenix
Data: 2019-06-03 09:42:53
2019.06.03 09:39, Dainiushas rašė:
> o tu pagalvoji, ką reikės pirkt tiems kur dabar perka lavonus po 1-2k,
> jei bus taip kaip tu sakai?

aaaa, tai dabar is kazkur traukiam kalba apie 1-2k?
jeigu tas lavonas parduodamas su atsukta rida iki madingu 160k, vietoj
tikru 550k, ir po to kazkas susipisa - butu teismui argumentas, kad
agregatai daug daugiau susideveje, nei tipiskiems 150k.

manau, kad saziningas turi but ne tik pirkejas, bet ir pardavejas.

del manes jus galit pirkt ka tik nori pasirashydami. man nuo to tik geriau.