Tema: Re: automobilio pardavimas
Autorius: Tomas
Data: 2019-06-03 01:13:02
Perekupu yra visokiu - vienas uzhsijama lengvai dauzhtais, kitas - ieshko ledinio vizualiai, bet su mechaniniu ar elektriniu gedimu, trecias - garazhinis zhmogus orkestras, viska darom greitai pigiai ir chujovai, ketvirtas - visishkai nieko nedaro, tik uzhsimeta bishki kainoj. Kodel pastarasis arba kebulistas turetu zhinoti ir atsakyti uzh pavaru dezhes gedimus? Jie gi nei naujas perka, nei juzina tas mashinas. Tu pats turi prisiimt rizikas pirkdamas naudota mashina, neaishku kiek negru ranku nuciupineta. Jei netinka - jami nauja.