Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: amenox
Data: 2019-05-03 12:41:13
Dėl sankasų nepasakysiu bet sulaužytų pertvarų šalikelėje matęs ne vieną,
tai musėt jas reikia statyti dvigubas, dvigubo aukščio ir dar betoninę
metrinę sieną už jos nes nu maža kas. :) Aš jau patyliu kad Lietuvoj
katastrofiškai trūksta pertvaros kelių viduryje nes gi daug avarijų
išvažiuojant į priešinę juostą, gi padėtų tai tiesa?

"Invertuota panda"  wrote in message

On 5/3/19 10:58, amenox wrote:
> Na tai pradėkim nuo statistikos, matyt periodiškai kas mėnesį Lietuvoje
> kažkas išdrimba iš tokių šūdinai suprojektuotų parkingų. Ir šis atvejis
> turbūt jau koks šimtasis kuomet reikia susirūpinti?

O keli drimba nuo sankasu? ;)