Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: 中国百强
Data: 2019-04-30 12:29:45
reik baudas yvest kad negalima nuo kelio skraidit ;)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Keista - man darbe pasitaikydavo tik furos ir busikai kuriu nesulaike.
Net lengvuju tokiu pilna. labai jau krievos rankos ir daug kysiu.O gal
saugumas neabsoliutus? O kur dar autoivykiai 90/90 - kasidenybe
praktiskai. Neprasprestos saugumo priemones ir ne kitaip.