Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: Kurmis
Data: 2019-04-29 14:31:28
Nemaisom skirtingu situaciju. Jei taip plaukiosim po fantazijas, tai ir
lektuve galima butu be langu skraidyti ir dirzu kedese nenaudoti, nes
kiekvieno problema kas kaip saugosi.
Aikstele normalus atitvaras tikrai reikalingas, kaip ir tureklai
laiptineje. Ta pati autostrada apkaustyta bortais del saugumo. Siai
dienai net mieste tokiu bortu ieskot su ziburiu nebereikia, prideta kur
pagalvota. Vat sita parkinga darydami apie kazka kitko galvojo. Gal
truko parkavimuisi aiksteles ilgio ir nedejo tu bortu.