Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-28 19:09:30
šitais, jūs ten ką toj hernioj vadinat atitvaru?

On 4/28/2019 6:59 PM, RaR wrote:
> Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš 
> įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O 
> dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį 
> galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą 
> kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį 
> smūgio į atitvarą momentu.
> 
> On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote:
>> On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote:
>>> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek.
>>>
>>> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai 
>>> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus?
>>
>> Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad 
>> paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis 
>> issisuktu iki max.
>>
>> Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi 
>> aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria 
>> vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka.
>>
>> Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot 
>> greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o 
>> krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme tas 
>> suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima.
>