Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: ejs
Data: 2019-05-03 11:52:06
2019-05-03 11:00, ABLomas rašė:

> Ne nu...
> Netinka šarnyras, nes lenkiant plokštę jos aukštis mažėja - statinis
> įtvirtinimas reiškia, kad tu TEMPSI metalą, užuot leidęs jam sulinkt.
> Čia gaunas kelis kartus didesnės jėgos (atlaikomos), nei kad leidžiant
> jam tiesiog sulinkt.

tai, pala, metalas pritvirtintas viršuje ir apačioje. Pridėjus apkrovas,
jis deformuojasi pradžioje tvirtinimų laisvumo sąskaita, paskui -
grįžtama ir negrįžtama plastinė stadija. jei tvirtinimas būtų apribotas
dviem ašim (tarkim vertikaliai jis kažkodėl gali laisvais judėti) -
tuomet taip, paslanki atrama šia ašimi.

> Nu rimtai, pasimėgink gi simuliaciją su primityviu pagaliu (geležiniu)
> ir pažiūrėk kas gausis, turint fiksuotus, nejudančius statiškus taškus
> (šarnyrus) ir kitu atveju - leidžiant galams judėt vertikalia kryptim.

mmm, šarnyras eliminuoja momentą, paslankus tvirtinimas - reakcijas jo
kryptimi. Bent jau taip būsimas apskrities viršininkas mokė. Aišku, man
nepakenktų atjauninti žinias :)