Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: eSSas
Data: 2019-04-28 22:26:57
On 28/04/2019 20:56, Dainiushas wrote:
> aktualiai atrodo
> https://www.delfi.lt/verslas/verslas/po-bmw-skrydzio-is-daugiaaukstes-stovejimo-aiksteles-pirmos-jos-vadovu-reakcijos-tokiu-ivykiu-per-15-metu-nebuvo.d?id=81008863#!dgs=dgslt-294751:8612418
>
> tikrai tavo JGC ant tokio sustotų? :)
>
> Kaip atrodo Aktopolio parkingo atitvarai buvo įdėta, ar pakartot?

Gal tikrai Akropolio parkingo atitvarus galėtum pakartot norėdamas
įtikint, kad tokie JGC sustabdytų? Nes aš kol kas tokių neįsivaizduoju
ir net nebandau įsivaizduoti.

Bet kuriuo atveju pointas tame, kad nėra aišku, ar tie atitvarai išvis
turėjo ką nors laikyt apart savo svorio. Sorry, delfinariumo komentarų
neskaičiau ir nesiruošiu

S.