Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: 中国百强
Data: 2019-04-29 12:22:34
reikėtų ušdraust važinėti į stoteles. ir į priešpriešinę juostą. ir jamt
baudas. gal padėtų.
oh wait.. ;)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O dabar pakeiciame į "moteriškė tiesiog ėmė ir išvažiavo į priešpriešinę
eismo juostą".

Toks dalykas neturėtų būti įmanomas vien dėl joje esančių eismo dalyvių
saugumo?

Dar BMW įvažiavo į stotelę. Čia turbūt irgi jau žinai kas kyšius paėmė,
kai priėmė tokį nesaugų statinį?