Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: ostapas
Data: 2019-04-26 23:19:31
Atsimeni, buvo toks LAT teisėjas Aidukas, kurį irgi STT su žiniasklaidom
labai garsiai tampė? Gal netyčia žinai kaip baigėsi byla?

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> Kaip, papasakok.

Lygiai taip pat pašaipiai atsiliepdavai apie nuperkamus LT teismus. Bet vat
pist staiga ir dišimtims teismų sistemoje bedirbančių asmenų baudžiamosios
iškeltos už prekybą teismų sprendimais.

>Nes turbut reiakalvimuose tikrai buvo irasyta, kad
> atitvaras turi saugoti nuo didelio neatsargumo. Bet tada Lietuvoje
> turbut nei vieno tilto ar viaduko nera tau tinkamo.

Aš tokio nesugalvoju. O tu galėtum parodyti kokį nors?