Tema: Re: Ir vel bmw
Autorius: RaR
Data: 2019-04-28 18:59:32
Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš 
įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O 
dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį 
galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą 
kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį 
smūgio į atitvarą momentu.

On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote:
> On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote:
>> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek.
>>
>> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai 
>> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus?
> 
> Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad 
> paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis issisuktu 
> iki max.
> 
> Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi 
> aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria 
> vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka.
> 
> Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot 
> greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o 
> krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme tas 
> suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima.