Tik greičio prieš kritimą žinojimas nieko nepasako apie greitį prieš įsirėžimą į atitvarą, kol nežinai kiek tas atitvaras sulaiko. O dominantis parametras ir yra atitvaro sugebėjimas sulaikyti, bet jį galima sužinoti tik tiesiogiai išbandžius atitvaro tvirtumą dar kartą kontroliuojant reikiamus parametrus arba žinant bmw judėjimo greitį smūgio į atitvarą momentu. On 2019-04-28 13:47, Invertuota panda wrote: > On 4/28/19 11:57, Dainiushas wrote: >> bb, jaučiu nelabai ten tiek borteliai lėtina, peršoka ir tiek. >> >> kas link trajektorijos, tam jutube jaučiu ratai trabio sukasi labai >> greitai :). Esi su didesne R/C mašina šokinėjęs per tramplynus? > > Ratu greitis totalei px. Bo jei palikt koja ant gazo (garantija kad > paliko) tai tos sekundes kol krito pilnai pakako kad variklis issisuktu > iki max. > > Snukiu ar pilvu nukrito irgi px, fizikos tai nekeicia. Kadangi > aerodinamika siuo atveju kaip ir px, tai belieka proceso trukme kuria > vienareiksmiskai apibrezia kritimo aukstis ir zemes trauka. > > Tada turint proceso trukme ir atstuma nuo sienos galima paskaiciuot > greiti, nes oro pasipriesinimas velgi pakankamai mazas kad butu px, o > krentant ore daugiau niekas to sufo nestabdo. T.y. pasiekiant zeme tas > suffas judejo pirmyn tokiu paciu greiciu kaip ir pries kritima.