Tema: Re: rato guolis
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-03-28 18:22:27
butu ne tokia linksma istorija. Bet ta logika cia ateina del japonisku 
masinu - ju gedimai kartais susitaiso savaime!
"gopenzo" <nera@emailo.lt> parašė naujienų 
news:q7in3c$qke$1@trimpas.omnitel.net...
>o jei tai būtų ne galinis, o priekinis ratas? :)
>
> On 2019-03-19 18:28, Rrr wrote:
>> Man kazkada vaziuojant dviraciu uzklynijo galinio rato guolis. Dvirati 
>> nesiau ant peciu 4 KM, rata teko pakeisti, niekas ten jau net 
>> nebeissitrauke. Vaziavau gal koki 35 km/h ilga atkarpa, nei is sio nei is 
>> to pradejo staigiai stabdyt galinis ratas, iki kol sustojau, ratas jau 
>> visai nebesisuko, ciuoze, turbut prisivirino prie asies.
>>
>> Manau tas pats ir su masina, nieko baisaus, tik kad tempimo ant tralo 
>> kaina bus ar ne brangiau negu guolis su keitimu. :)
>>
>>
>>
>> On 2019.03.19 17:33, Vaidas wrote:
>>> Sveiki,
>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek 
>>> kliba.
>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias
>>> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma.
>>>
>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir
>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste
>>> ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą
>>> aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo
>>> klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek
>>> nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks?
>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada?
>>>
>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne
>>> "keisti-nekeisti".
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Vaidas
>>