Tema: Re: rato guolis
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-20 18:33:06
nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba
buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau važiuoja
ir nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, kai šiaip
vien guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi noro ir ūpo
pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, tikrai galima
sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs nelaiko.