Tema: Re: rato guolis
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-03-21 11:08:33
spyruokles keiti po vieną?

On 3/21/2019 10:50 AM, Sail wrote:
> Kur jus srotines dalis taip pigiai gaunat?
> 
> Paskambinau srotan Astros galines spyruokles, tai uzsinorejo 20 EU "uz 
> originala" (is kur blet originalas 20 metu senumo opeliui?), uz 
> neoriginala "pigiau"
> 
> Tuo tarpu parduotuvej noname spyruokle kainavo 18. Ta ir idejau.
> 
> Arba karma mano bloga, arba srotu teisingu nezinau.
> 
> "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message 
> news:q6vbhi$jud$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nelabai sunku nustatyt shrotinis dar tarnaus ar nelabai. Na bet pas 
>> milijonierius savi iprociai.
>>
>> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message 
>> news:q6tqb2$32n$1@trimpas.omnitel.net...
>>> guolis jau ne ta vieta kur taupyt ir rizikuot (koks papuls is sroto) 
>>> reiktu,
>>> rizikai nepasiteisinus geriausiu atveju vel keisi i kita arba skaudziai
>>> atsirugs, siaip visokiu gumu, sailentbloku ir t.t. neperki nei 
>>> naudotu nei
>>> paciu pigiausiu, ieskai aukso viduriuko
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>> news:q6tq02$2o4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba
>>>> buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau 
>>>> važiuoja ir
>>>> nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, kai šiaip 
>>>> vien
>>>> guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi noro ir ūpo
>>>> pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, tikrai 
>>>> galima
>>>> sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs nelaiko.
>>>>
>>>> On 3/20/2019 6:26 PM, PxYra wrote:
>>>>> guoli is sroto? ka rukai tasmta...
>>>>>
>>>>> "bezas" <b@c.de> wrote in message
>>>>> news:q6spo6$unr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Esu is kroatijos grizes su zvimbianciu guoliu.
>>>>>> Bet siaip vien garsas zudo vazinet su tokiu... srote kiek kainuoja
>>>>>> 10-20€ veikiantis?
>>>>>>
>>>>>> On 3/19/2019 5:33 PM, Vaidas wrote:
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek
>>>>>>> kliba.
>>>>>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo 
>>>>>>> kelias
>>>>>>> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma.
>>>>>>>
>>>>>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir
>>>>>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km
>>>>>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš
>>>>>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu
>>>>>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar 
>>>>>>> realu
>>>>>>> tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks?
>>>>>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada?
>>>>>>>
>>>>>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne
>>>>>>> "keisti-nekeisti".
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Vaidas
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>