Tema: Re: rato guolis
Autorius: Doxlas
Data: 2019-03-19 17:52:07
Esu važinėjęs su paūžiančiu (ūžimas buvo esant 60-80 km/h) guoliu pusmetį.
Tik mano atveju buvo galinio rato guolis ir vienas iš dviejų stupicoj.
Nemalonus jausmas buvo. Pakeitus stupicą, žiūrėjau kaip senas guolis
laikosi - neturėjo beveik laisvumo, bet jau buvo toks žingsninis
pasipriešinimas sukimui.

"Vaidas"  wrote in message news:q6r245$6bp$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
  yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek
kliba.
Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias
labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma.

Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir
techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste
ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą
aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo
klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek
nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks?
Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada?

Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne "keisti-nekeisti".

Vaidas