Tema: Re: rato guolis
Autorius: PxYra
Data: 2019-03-20 18:58:47
kodel iskart blueprint :D ir eoltas...belekiek tu gamintoju dabar

per daug i krastitinumus eini arba originalas uz brangiai arba lenkiskas 
pigiausias :D
20 - 100 skirtumas ne mazas bet ir ne baisinis, ne kasdien keiti
"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:q6tr2l$3tb$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai kai perki ten kokį nors Blueprint iš Eolto ir duodi kreivarankiams 
> presuot, tai jau žinai kada pradės ūžt ir klynyt :)
>
> On 3/20/2019 6:48 PM, PxYra wrote:
>> rizika moket antra kart, nezinai kada srotinis uzt prades, klinyt ir gali 
>> bet cia labai jau nuo paciento priklauso
>> na jei jau naujo neiperki guolio tai sakau gal ir masina ne tau
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:q6tqih$3c0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai kokia ten gi rizika su tuo guoliu, o aukso viduriukai tai dažniai 
>>> huinia kiniškas, į spalvotą kartoną supakuota. Na ir aišku nuo mašinos 
>>> dar priklauso, pasatui taip ir neprireikė nei vieno guolio keist, 
>>> 550kkm....bulkos jau pakeistas vienas prie 165k. Volvose ten vienu laiku 
>>> išvis pzdc su guoliais buvo gi. BMW irgi >300kkm, priekinis vienas 
>>> sudužo, galinius pakeičiau nes stabdžių skardas apsaugas keist reikėjo, 
>>> šiaip būtų gyvenę garantuotai
>>>
>>> On 3/20/2019 6:38 PM, PxYra wrote:
>>>> guolis jau ne ta vieta kur taupyt ir rizikuot (koks papuls is sroto) 
>>>> reiktu, rizikai nepasiteisinus geriausiu atveju vel keisi i kita arba 
>>>> skaudziai atsirugs, siaip visokiu gumu, sailentbloku ir t.t. neperki 
>>>> nei naudotu nei paciu pigiausiu, ieskai aukso viduriuko
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:q6tq02$2o4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba 
>>>>> buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau 
>>>>> važiuoja ir nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, 
>>>>> kai šiaip vien guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi 
>>>>> noro ir ūpo pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, 
>>>>> tikrai galima sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs 
>>>>> nelaiko.
>>>>>
>>>>> On 3/20/2019 6:26 PM, PxYra wrote:
>>>>>> guoli is sroto? ka rukai tasmta...
>>>>>>
>>>>>> "bezas" <b@c.de> wrote in message 
>>>>>> news:q6spo6$unr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Esu is kroatijos grizes su zvimbianciu guoliu.
>>>>>>> Bet siaip vien garsas zudo vazinet su tokiu... srote kiek kainuoja 
>>>>>>> 10-20€ veikiantis?
>>>>>>>
>>>>>>> On 3/19/2019 5:33 PM, Vaidas wrote:
>>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas 
>>>>>>>> kiek kliba.
>>>>>>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo 
>>>>>>>> kelias labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir 
>>>>>>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km 
>>>>>>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš 
>>>>>>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu 
>>>>>>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar 
>>>>>>>> realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks?
>>>>>>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne 
>>>>>>>> "keisti-nekeisti".
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Vaidas
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>