Tema: Re: rato guolis
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-20 00:02:06
Jei tik po miesta - gali ir metus pravazhinet. Jei uzhmiestyje - gali pakakt 50 km, kad jau nebeklausinetum o begtum keist. Miesto rezhimu jis neikaista taip, ir gali kankintis ilgai. Strigti  - labai abejoju (kas ten pas tave, FWD?). Greiciau pats nebeapsikesi ir pakeisi del nepakenciamo garso.
Paprasciausiai stebek, ar progresuoja uzhimas keleto dienu, ar savaites begyje