Tema: Re: rato guolis
Autorius: Sail
Data: 2019-03-21 10:50:50
Kur jus srotines dalis taip pigiai gaunat?

Paskambinau srotan Astros galines spyruokles, tai uzsinorejo 20 EU "uz
originala" (is kur blet originalas 20 metu senumo opeliui?), uz neoriginala
"pigiau"

Tuo tarpu parduotuvej noname spyruokle kainavo 18. Ta ir idejau.

Arba karma mano bloga, arba srotu teisingu nezinau.