Tema: Re: rato guolis
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2019-03-19 18:08:58
Greiciausiai tai visgi neuzstrigs ratas, o tiesiog jis nuvaziuos savo
keliais (t.y. nukris).
Nu visko gali buti nukritus ratui :D
Galinis biski maziau baisu. Man autostradoje buvo sproges, tai sustojau,
uzsidejau zapaske, kalpoka susirinkau is zoles per viduri ir vaziavau
toliau. Tevuko bendradarbiui priekinis autostradoj sprogo, tai pasiseke,
kad liko gyvas ir sveikas. Vertesi kelis kartus laukuose, masina i lauzyna.