Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: Nitro
Data: 2018-12-19 09:29:37
Reiketu pasidomet kitomis veiklos iteisinimo galimybemis, o ne uzsiiminet kvailystemis per su veikla per imone.

Individualios veiklos pajamos apmokestinamos ar ne 25 proc. bendrai paemus visas sodras ir gpm. "teikti paslaugu Imonems" nedraudziama. Nustebsi, bet net PVM moketoju gali isiregistruot :)