Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: Nitro
Data: 2018-12-18 09:28:28
O koks tikslas klaust SEB pardvajos, kokia bus pensija? Reikia but labai naiviu tikintis, kad ji gales kazka realaus atsakyt. Taip, yra aktuariju atlikti paskaiciavimai, paremti tikimybemis, bet nei mes zinom, kokia bus musu alga po 10-20 m., nei akturarijai zino kiek uzdirbs fondai. Galima tik remtis istorija paremtais subendrintais metiniais investiciju pajamingumo rodikliais.