Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: MRT
Data: 2018-12-16 15:19:46
> Taip, VDU i rankas neisaugo, tik ant "popieriaus". Jeigu po mokesciu
> sujungimo taip jau gavosi tai imi ir vykdai savo isipareigojimus toliau,
> kas cia per kaitaliojimas?
>
> Ar as pasirinkes 2+2+2, ir isaugus atlyginimui, galeciau nueiti ir
> pasakyti, zinai neivertinau, kad 2% dabar visai daug gaunasi, pakeiciam
> i kokia kita nesamone?

o reformu esme ir yra kazka perdaryt ar sugriaut..
nepagalvojai, kad galetu buti ir tiesiog bukas proporcingumas.
Pvz. moki daugiau - gauni daugiau.. kodel tau duoda 2% nuo VDU,
jei tavo alga nera tokia?.. kuo netinka 2% nuo TAVO algos..
Jei ji MMA - nuo MMA, jei ji VDU - nuo VDU, jei ji 2*VDU - nuo 2*VDU.
Socialiai paremiamiam per bazine dali - visiems vienoda.

Apie nepastovuma - kaip tau patinka -33% GPM lengvata,
kuri pavirto -15% GPM?.. Dabar nesigilinau, o ar nebus -20%?

Kodel reikia tuos 2% nuo VDU atiduot privatiems fondams,
o ne paciai SoDrai stiprint?.. uz dalyvavima galetu GPM lengvata daryt.
Man ta subsidija nepatinka tuo, kad na tarkim .. man 37 metai,
tuos 2% ar 1.5% nuo VDU is biudzeto imeta i tuos privacius fondus,
is kuriu graza man gresia, jei neuzsilenksiu, tik po 28 metu - tolokai..
Per tiek laiko irgi galima koks nors burbulas ir sprogimas - fondas down

Jei dabar imetu 1k - tai po 30 metu kokia turi but jo verte,
kad butu "oriai".. 5% pastovi graza duotu 1000*1,05^30=4320 Eur.
Jei +2% - tai 1000*1,02^30=1813 Eur << vargu ar tai bus jega po 30 metu.