Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: MRT
Data: 2018-12-17 09:37:59

> Bukas proporcingumas cia netinka. MMA gaunanti vargiai ikalbinsi su
> 0.02xMMA paskatinimu. Mano nuomone turi buti kazkas tokio kaip "mes
> duodam daugiau negu pats prisidedi". Juk gaunantys MMA ir yra
> probleminiai nes per gyvenima santaupu bus 0, o vienintelis pragyvenimo
> saltinis isejus i pensija - sodra. Visi kiti gaunantys uz VDU ar daugiau
> gaus siokia tokia paskata ir to uztenka.

MMA 400 Eur .. NPD 380 Eur .. GPM - 3 Eur (0,75%)..
MMA reiskia daznai ir pasalpas.. MMA nebutinai viskas "svariai"..
SoDros bazine - visiems vienoda, viesos paslaugos - vienodos..
Na taip, dar privaciai daliai pasubsidijuojam, bet ir su ja bus zopa..
Ankstesnis 2+2+2 reiske, kad subsidija dvigubai didesne nei jo imetami.
Jei darbingas zmogus mokejo isgyvent is MMA, kodel negali is kuklios pensijos?

O dabar buoze, t.y. 2*MMA - 800 Eur .. NPD 180 Eur .. GPM - 93 Eur (11,625%)
2MMA gaunantis atsega 31 karta (3100%) daugiau GPM'o..

Kas del 2+2, tai nepamirskim, kad pagal reformos ideja yra:
2+2+2 => 0+3+1,5 ir 2+0+0 => 0+0+0