Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: MRT
Data: 2018-12-13 22:24:14
> mazai domejausi tomis pencijomis, tad kilo klausimas kaip atsikratyti tu
> privaciu fondu ir likt tevynes maloneje. skambineja man kazkuri
> "kaupeja" ir vis minko smegenis kad turiu pas juos susidet savo
> kapeikas, kuriu neaisku ar mokes kas. avivos ir kiti fondatoriai gabus
> graziai suokti ir visa pliusa sau susikrauti. valstybe irgi ner durna,
> susigalvos sau patogu mela ir papasakos kaip ner is ko moketi.

o ko sieki?.. realiai labai didelio skirtumo nesusidaro..
Tarkim jei 2004-2011 jei alga buvo 3000 Lt ant popieriaus,
tai i privacius permete 10080 Lt .. bet SoDra ~36% sumazino savo dali.

tarkim fondai prasiko ir paliko 7000 Lt
atiduok juos, o mes 2004-2011 metais tau apskaitos
vienetus perskaiciuosim i t.y. kiekis / 0,64 = ~1,56*AV

Tik reikia issiaiskinti kiek AV prikaupei
iki II-os pakopos, o kiek joje.. 2012-2018 neskaiciavau.

PS. 2007-2008m. buvo II-os pakopos "aukso era" -
uz dalyvavima Sodrine dalis mazinama 56-60%.

----

koeficientas c=(tp-tk)/ tp

tiksliau tp skaiciukas,
kuris tvirtinamas +/- taip:
http://www.infolex.lt/ta/152192:ver1:str3

3 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo įmokų tarifai 2012 metais

14. Patvirtinti valstybinio pensijų socialinio draudimo įmokos tarifo
dalį, skirtą valstybinės socialinio draudimo senatvės pensijos
papildomai daliai, – 9,3 procento.

----

9,3% = 9,3%_SoDroj arba 7,3%_Sodroj ir 2,0%_privaciai
c = (9,3-2)/9,3 = 0,7849 .. t.y. mazinama ~21%

Sugrizes i SoDra ir nuresetines ta dalyvavima II-oje pakopoje
veliau galesi juk vel is naujo prisijungti i mix su
privaciais fondais, bet nuo nulio.