Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: Kurmis
Data: 2018-12-13 21:50:43
mazai domejausi tomis pencijomis, tad kilo klausimas kaip atsikratyti tu
privaciu fondu ir likt tevynes maloneje. skambineja man kazkuri
"kaupeja" ir vis minko smegenis kad turiu pas juos susidet savo
kapeikas, kuriu neaisku ar mokes kas. avivos ir kiti fondatoriai gabus
graziai suokti ir visa pliusa sau susikrauti. valstybe irgi ner durna,
susigalvos sau patogu mela ir papasakos kaip ner is ko moketi.