Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-12-17 13:40:49
As kaupime dalyvauju nuo viso sito reikalo pradzios, tai man sumazina.
Nebent atiduot tai, kas jau sukaupta, nusinulint ir startuot is naujo.
Anyway, as labiau tikiu kaupimu mokant paskola uz NT. Isejes i pensija
galesiu ji isnuomot/parduot/vaikam dovanot - tai bus mano pasirinkimas,
be jokiu nurodymu is valstybes.