Tema: Re: gerb. busimi pensinykai,
Autorius: benamis
Data: 2018-12-15 14:19:55
Skambiai pavadinai "taskyti visiems". Juk ne siaip sau juos duoda. As
atsegu nuo atlyginimo, tai valstybe irgi prisideda. Toks buvo
susitarimas. Dabar gi suka uodega darant mokesciu pertvarka. Kad del to
VDU isaugo 1.289 karto tai tavo beda. Isipareigojai moketi 2% tai buk
malonus ta ir daryk.

Labiausia man nepatinka, kad prisidengia tuo "juk jums niekas nesikeis",
viska velniop pakeicia ir vel aiskinkis ties kuria vieta cia megina
isdurti...