Tema: Re: Ar yra baudziama pagal registratoriaus parodymus?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-08-31 07:52:54
Ryški apranga, sausa ir šviesu. Tau trukdo, kad lempų nėra?
Gal jau baikit tą amžiną dėjavimą. Pats su dvirka nevažinėju, bet žinau, kad
jei dviratininkas su liemene - šviesų gali ir nebūt, tą leidžia KET. O jei
sausą saulėtą dieną važiuoja puikiai matomas dviratininkas, tai aš neieškau
pas jį atšvaitų.

Šiaip jau yra vienas grieks, kurio negaliu pakęst pas dviratininkus - tai
važiavimas vieno šalia kito.