Tema: Re: Ar yra baudziama pagal registratoriaus parodymus?
Autorius: MRT
Data: 2018-08-30 15:22:20

> Bet vat paradoksas: kai automobilastai lenkia dviratininką, tai nei
> trupučio nesikuklina ir lenkia jį neišlįsdami iš savo juostos, palikdami
> minimalų atstuma tarp auto ir dviratininko.

ne visi.. tikrai yra kas placiai lenkia.. buna ir laaabai placiai..
as kaime kai dviraciu vazinedavau derindavausi ir prie keliu..
pvz. buvo asfaltas, kur dvi auto netelpa - bent viena turi nulipti vienu ratu..
pamatai auto is priekio - pasiziuri ar is galo kita neatvaro..

nu.. o ko ne?.. SANKRYZOJE.. buna kamsciai tokie ir mocai
puskili tais tarpais tarp stovinciu nurieda, ar ziauriai gaila?..

normalu.. jau geriau neidealiai pagal KET, bet savo kailiui saugiau..
o ir auto-ziopliui geriau, kad neliko kaltas dviratininka nuo vaizdo nuneses..