Tema: Re: Ar yra baudziama pagal registratoriaus parodymus?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-08-29 17:58:29
Prigrybauja ar ne - ne man spręst, bet jei jau antrą-trečią kartą
perdažo punktyrą tik tiesiai prieš kiemą, į klaidą nepanašu. Išimtį
darau tik matydamas kad kažkam tikrai stabdžių nepakaks iš paskos atlekiant.

Pusė velnio, dar įmanoma įsukt normaliu greičiu:
https://goo.gl/maps/DvXpWewqbjK2
Bet yra kur norint neužvažiuot ant ištisinės dar ir kilpą į antrą juostą
beveik reik daryt..

Daugiau panašių vietų nepriieškojau, nes google streetviewas per senas.