Tema: Re: Ar yra baudziama pagal registratoriaus parodymus?
Autorius: Ignas
Data: 2018-08-30 13:26:03
siuo atveju pats busas pavijo dvirka ir nepraleido - kaltas. bet bendru
atveju, jei as rodau desini posuki sankryzoj, o mane dvirka pavijes
apvazineja is desines, tai cia tas pats, kas lenkt tvarkingai i kaire
sukt pasiruosusi... ket dvirkom apvazinet is desines galima, tik va kaip
su pirmumu siuo atveju?...