Tema: Re: Ar yra baudziama pagal registratoriaus parodymus?
Autorius: albinas
Data: 2018-08-29 18:56:32
Betvarke, zurnalistai galetu lengvai is to skandaliuka sukelt (o
 tai jiem tolygu $$$), bet niekas nevyksta. Neseniai dar cia
 radijo laidoj apsimelavo kazkoks komisaras kelis kart
 patikindamas, kad viskas perziurima. Realiai korupcija gryna, bet
 visiem dzin.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/