Tema: Re: KB
Autorius: newsreader
Data: 2018-02-12 13:45:06
Yra gana sudetinga atskirti seno grabo atveju kur remontas, o kur 
aptarnavimas, nes yra tokiu momentu kurie papuola i abi kategorijas - 
pvz. sankaba ar smagratis - cia kas? Lyg ir remontas, bet lyg ir 
aptarnavimas. Padangos kaip ir ne remontas, bet naujam kledarui ju bent 
3 metus nereikes.

Dar sudetingiau jeigu perki nauja, aptarnauji taip iki 200k, saskaitas 
tik renki, o paskui prasideda tokie rimtesni dalykai kaip minetas 
smagratis. Praeina 5-7 metai ir jau noretusi naujesnio modelio. Turima 
masina kaip ir ideali, priziureta, o taip pat supranti, kad pagal rinkos 
kaina niekas daug uz ja neduos. Kaip ir galima butu pervesti i rezima 
"tegu vaziuoja kol vaziuos", bet su netvarkinga vaziuoti neprates, nes 
nepatogu, nesaugu, nesmagu etc. Tada spjauni ir vaziuoji toliau, bet 
supranti, kad tai amzinai irgi nesites.

Taigi, kad isvengti visu situ bereikalingu galvosukiu, visgi matau 
prasme pirkti nenauja automobili. Tuo labiau, kol pas mus dar imanoma 
rasti rimtu meistru ir neatsirado visokie ekologiniai ar kitokie 
papildomi mokesciai.


On 12/02/2018 10:40, Invertuota panda wrote:
> On 2/12/18 08:14, Nevkurse wrote:
>> Reik irodymo, kad aptarnavimas garantinio auto pas dileri yra 
>> belenkiek brangiau uz seno grabo remonta pas garazini Vasia :)
> 
> jei jau saziningai, tai deprekeishinas + aptarnavimas + draudimas, 
> pinigu kaina siai dienai galim ignoruot.
>