Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-02-08 11:31:45
O kas kalba apie marinavima kieme lizinginio auto? Ar tau siulo kas nors
vietoj 100km sukancios bulkos imti lizingu nauja A6? :) JEI tau reiktu
sukti daug km, tokiu atveju naujas karutis lizingu neatrodo nesamone.
Tas pirmas 'jei' kazkaip praslysta pro akis daugumai gyvenimo budo
mokytoju :) Negi sunku suprast, kad ne visi gali virint slenkscius
garaze 30 metu senumo opeliui, pastatyt ant kaladziu sena premiuma 3
menesiams optimizuojant islaidas remontui, sukt po 100km per menesi, nes
iki darbo 10 minuciu pestute, o kitur lektuvai/traukiniai nuveza? :)