Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: ostapas
Data: 2018-02-07 21:45:36
Ne, tai nėra problemos. Svarbu bėdos atveju vaikams neišsiduot, kad kaimynai
valgo kasdien.
Realiai - nu nelabai kas džiuginančio už 200 išeina. Tada dar visokie
kasko-chujasko prisideda, kaladėlės su tepalais pas dylerį ir žiūrėk jau
link 500€/mėn tempia, o bakas vis dar tuščias.

"ventiliatorius"  wrote in message news:p5feak$qb5$1@trimpas.omnitel.net...

cia mes vis dar apie 200 menesiui, vietoje 100-150. Kame problema?