Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-02-06 00:14:34
visos mašinos genda, visos reikalauja investicijų. Kiek reikės
investicijų tolimesnėje eksplotacija labai gerai parodo naudoto
automobilio kaina. Kas iš to, kad Landroveriai pigūs, jei po to kas
metus merksi po ~600€ ? O jei Toyota way brangesnė, ar tai parodo jos
patikimumą? Parodo, ir visiškai tiesiogiai. Bet pinigai pinga
(infliacija), tai ar geriau investuoti didesnę sumą iš karto, ar atsegti
po apvalią sumelę kas metus? Įvertinus dulkinimasi su servisais ir laiko
praradimus ir visus su tuo susijusius nepatogumus, aš bevelyčiau atsegti
brangesnių pinigų iš karto ir turėti kažkiek patikimesnį automobilį.