Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: andzeja
Data: 2018-02-08 10:56:47
Koks skirtumas kas trunyja kieme, ar lizingas, ar senas kibiras?
 To kibiro net negaila... Nezinau kas ten guodziasi, bet tikrai ne
 as... Tokius km reikia sukti su paprasta auto, jei ji nesa tau
 pelna, arba tureti nemazai slamanciu, kad galetum sau leisti tiek
 km sukti. Kol kas man 50 pakanka ir nera noro moketi daugiau. Ir
 siaip jauciu azarta taupymui, aisku proto ribose...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/