Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: Tomas
Data: 2018-02-08 08:47:45
Jei pradėtum daugiau važiuoti, tos bulkos resursas labai greitai
išsivažinėtų.

Pats patyriau ant savo auto. Per du metus nuvažiavau 60000 (Dainiushui
tokia rida aišku tik juoką kelia). Bet pirmus metus važiuodavau kartą
per savaitę po 350km. T.y. jei išlysdavo kokia bėda, nebuvo problemos
palikt servise paremontuot (bet bėdų kaip ir nebuvo). O paskutinį
pusmetį pradėjau drožt po 100km kasdien - tai tie kilometrai greitai ir
pribaigė mašiną.