Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: DJ
Data: 2018-02-06 15:17:32
Ne vien outbacku, lygiai taip pat legacy, forester, impreza (dėl
pastarosios neįsitikinęs,bet man atrodo į juos visus ėjo tas pats
motoras). Dabar daug nepasakosiu viso proceso kas ir kaip, bet trumpai
kad regeneruojant DPF filtrą (kad išdegintu suodzius) ten kazkaip
paduodmas dyzelis, jis atskiedžia tepala, tada blogėja alkūninio tepimas
ir jis lūžtą.
Modeliams nuo 2011 metu šitai yra ištaisyta. Anot Autoerdvės norint
atskirti ar modelis jau 2011 metų reik žiūrėti į VIN kodo 10-ą simbolį.
Jei "B" raidė - tai modelis su atnaujintu varikliu, jei "A" senesnis.

Pats vadelioju 2011 Outbacką, dyzelį.

DJ