Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: none
Data: 2018-02-07 10:11:18
jei pvz savininkas visiškas... ir net namie lemputės pasikeist nemoka,
tai tokį išdurinės bet kuriam servise. Tokiam tik į firminius važiuoti
ir remontuotis. Tai tada gal geriau lizinginę naują. O jei rankos
teisingos, sąlygos yra, pinigai laisvai telpa kišenėj - tada geriau gerą
ir jau nuvertėjusią.