Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-02-07 10:31:13
Atsokes nuo temos, bet vienas klausimas ir vienas pastebejimas:

1. Ar dyleriai dar tikrai reikalauja, kad garantijos remontui aptarnavimas
butu atliekamas pas juos? Nes jau pries N metu buvo isaiskinta, kad toks
reikalavimas niekinis, visada tvarkydavausi kur man geriau ir jokiu klausimu
bent jau del to nekilo.

2. Ar man taip sekasi, bet net man kaip nelabai raukianciam apie
automobilius,patirtis su dviem dyleriais Lietuvoje (Subaru ir Nissan) -
eikit nahuj...

"Dainiushas"  wrote in message news:p5ed87$sg3$2@trimpas.omnitel.net...

ne servisas taiso šiaip.....o žmogus jame dirbantis :)