Tema: Re: 4x4 pasirinkimas?
Autorius: Audrius
Data: 2018-02-09 16:09:55
Blin, zvengiu net.. cia kaip man su motociklais... Pirkimo motyvas -
"noriu". Pirmam is vitrinos isigytam kisene nepatempe moket iskart, likuti
per 18 menesiu isanuitetinau, antrajam uzteko cash'o sumest i lekstele viska
iskart. Rezultatas - pirmuoju per 15 metu (pirktas 2002m !!!) nuvaziuota
1900km, antruoju per 11m (pirktas 2006m) - 11000km. Ir nieko, net zmona
neburba. Vidinis ego liko patenkintas, "vaikas gavo saldaini", ir tiek. O
kai kam, is salies veizint, atrodo gryniausias idiotizmas. Kiek zmoniu -
tiek nuomoniu. Gyvent pagal principa "o ka zmones pasakys" - kvaila imho.
P.S.: motociklu neparduodu!