Tema: Re: ?
Autorius: Audrys
Data: 2017-04-29 19:31:39
cia matai ne egzpertas, o politikoj tai visazinis su tais paciais saltiniais

"amenox"  wrote in message news:oe2ba8$h79$1@trimpas.omnitel.net...

Ne nu rimtai, tu gal turi tikrai patikimos ir rimtos info kaip ten buvo iš
tikro? Pasidalink tada. Nes daba visos ekspertų nuomonės prasideda nuo "aš
tai manau kad..." arba "kažkur girdėjau kad...". Aš pvz. tikrai nežinau
detalių, visi šaltiniai tai delfis ir čia newsgrupų egZpertai, todėl neturiu
argumentų išvadint loxais nei vienų nei kitų.. :)

"ABLomas"  parašė naujienų news:oe094i$2pq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.04.28 22:32, amenox wrote:
> Tai o jei būtų bašliavę adminui kaip barklyje ir visvien būtų nubombine
> duomenis per kažkokią skylę? Kas tada? Niekas nekaltas aplinka kalta? :)

Normaliai bašliuojant adminas galėtų sekiuričiaus audito rezultatais
mostaguot.
Ne, pačios problemos tai nepanaikintų, bet primesk, ant kiek rimtesnės
antraštės būtų - "kompanija ėmėsi visų saugumo priemonių, duomenų
priežiūros tvarką auditavo rimtos kontoros X, Y ir Z, bet šiuo atveju
kontorai tai nepadėjo".
Ir kiek tai rimčiau atrodytų vazojantis su nepatenkintu klientu - "jūs
pydarai padėjot mano fotkes viešai praktiškai be apsaugos, visiškai
nesirūpinote klientais" vs "girdėjau, kad stengėtės, bet deja nepadėjo.
Ką darom???"

Ne nu nėr skirtumo aišku. Kai pirmas kartas ant svieto tai net
nepažiūrėsi, kaip kitiems baigės, belieka axujienom ekspertinėm nuomonėm
svaidytis.