Tema: Re: ?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-26 18:21:03
2017.04.26 18:11, Dainiushas rašė:
> esi tikras, kad ten visi bėga tvarkosi metę darbus? :)
esu tikras, kad klinikos gydytojas paskambino adminui ir klausia "Nu bet
pas mus viskas zjb, ne taip, kaip pas tuos loxus, ane?" :)

> Gi kas link saugojimo.....nu bet kažkaip pasmonėj jaučiu, kad tokia
> informacija turi būt saugoma ne tokia forma. Nes nu čia pyzdiec realiai.

darbine info ir tiek. nu as vat pas urologa lankiausi, korieshams
pasakyciau - uzjuoktu, o vat gydytojams kasdienis reikalas, nera ten
viskas taip akylai saugoma. popierines korteles irgi atsikopijavai ir
issineshei.
sakyciau pagrindine problema - prieiga per plati: butu tik is vidinio
tinklo ip arba bent kokio vpn ir niekas net nebutu susimastes.