Tema: Re: ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-04-28 18:23:16
nu ne kaip barklius, bet kartais tikrai nuoširdžiai stebina be glumina
ant kiek tas IT yra nuvertinamas ir nesuvokiama, kad tai yra darbo
įrankis ir kad nuo to gali daug kas priklausyt. Kaip ir šiuo atveju,
žinant kokia informacija saugoma ir patikėt tai kontorai, kurios
prisistatyme penkis kartus paminėta maža kaina o daugiau kaip ir nieko
ir kurie sugeba parašyt "mūsų verslo koncepSija"....nu tai ką aš žinau :).