Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Zyza
Data: 2017-02-13 15:12:15
Well yeah, but... no. Kapitalizmo esmė yra kuo daugiau parduoti visomis
įmanomomis priemonėmis, kas palaipsniui, bet užtrikrintai privertė visas
kasininkes sveikintis su tavim, o ir pačias parduotuves apsikuopti.
Palaipsniui ir miestuose mažiau surūgusių veidų atsirado, net esu su
nepažįstamais pasilabinęs. Ir čia tik vienas iš pavyzdžių...