Tema: Re: Link'o apie sovietmeti
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-02-11 19:51:06
Primeciau, kad mano tevai uz vieno is ju pensija galetu nusipirkt beveik
centneri geros kiaulienos. Ne is po prekystalio, be jokiu blatu pas
parduotuves vedeja ir galvojimo kaip sukombinuot.

"Dainiushas"  wrote in message news:o7nifb$ah8$1@trimpas.omnitel.net...

lygtai tas dešreles privaloma pirkt ir valgyt.

Kiek dabar už vidutinę algą išeina normalios mėsos? Ir kiek išeidavo tada?